środa, 16 lipca 2014

ZUPA mięsna z fasolką szparagową

Kiedyś wyszperałam ten przepis gdzieś w internecie, zrobiłam ją raz i zupełnie o niej zapomniałam. Wiadomo, że fasolka jest sezonowa, ale można też skorzystać z mrożonej. Ja zrobiłam ze świeżej żółtej fasolki szparagowej i wyszła pyszna.
Zupka jest naprawdę treściwa i sycąca. Jak ktoś lubi zupy typu meksykańska czy gulaszowa to i ta powinna mu smakować.

Składniki:

  • 0,5 kg mięsa (najlepsza jest wołowina, ale może to być też np łopatka czy karkówka)
  • duża cukinia
  • duża cebula
  • świeża czerwona papryka
  • 150g fasolki szparagowej (wcześniej ugotowanej al dente)
  • puszka pomidorów
  • dwie szklanki soku pomidorowego
  • 4 ząbki czosnku
  • garść natki pietruszki
  • sól i pieprz cayenne
  • oregano


Przygotowanie:

Łączymy ze sobą pokrojone i podduszone wcześniej mięso, paprykę, cukinię, cebulę. Dolewamy sok pomidorowy i pomidory z puszki. Dusimy wszystko ok 30 minut. Następnie dodajemy fasolkę i doprawiamy czosnkiem, solą, pieprzem i dusimy jeszcze 20 minut. Przed podaniem posypujemy posiekaną natką pietruszki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl