środa, 25 września 2013

GALARETKI Z KREMEM

Pyszne galaretki z krem podobnym do tego co robiłam w malinowym serniku na zimno. Z tą różnicą, że zamieniłam białą czekoladę na mleczną i nie dodawałam żelatyny.
Mój domowy łasuch wciągał aż mu się uszy trzęsły:)
Zachęcam do zrobienia fikuśnych galaretek i np po zalaniu szklanki lub pucharka przechylić go i oprzeć, tak aby galaretka stężała pod kątem.

Składniki:
  • ulubione dwie galaretki
  • kremówka 36% 500ml
  • 2 łyżki cukru pudru
  • tabliczka mlecznej czekolady
  • serek homogenizowany waniliowy 300g
  • owoce do dekoracji

Przygotowanie:

Galaretki przygotować wg przepisu na opakowaniu. Ja je zrobiłam wieczorem a krem dopiero rano.
Kremówkę ubić na sztywno z cukrem pudrem. Potem dodać serek i zmiksowaną lub startą czekoladę. Krem dołożyć do galaretki. Ozdobić owocami i gotowe.
Ja zrobiłam tym razem galaretki wiśniowe i pomarańczowe. Do ozdoby wykorzystałam maliny oraz posiekaną drobno galaretkę.
Smacznego!









3 komentarze:

Durszlak.pl