piątek, 15 lutego 2013

Zimowa sałatka pachnąca wiosną...

Zainspirowana przez szwagierkę sałatka z lekka pachnąca wiosną lecz przygotowana jeszcze zimową porą, choć za oknem aura mało zimowa (przynajmniej w mojej okolicy). Grubcia zrobiła ją z przepisu zamieszczonego na puszcze z łososiem kupionego w Biedronce... Była pyszna! Nie mogłam znaleźć łososia to pomyślałam, że zastąpię go tuńczykiem. A reszta składników to tyle co zapamiętałam lub dodałam od siebie.

Składniki:
  • 1 opak.mix sałat z Biedronki (polecam tą z rukolą)
  • tuńczyk w puszce (w kawałkach)
  • 3 pomidory lub opak. koktajlowych
  • ogórek szklarniowy
  • papryka czerwona
  • czerwona cebula
  • majonez
  • sól i pieprz

Przygotowanie:

Pomidory, ogórka, paprykę i cebulę kroimy tak jak nam się to podoba. Łączymy z sałatą i tuńczykiem. Dodajemy łyżkę majonezu i doprawiamy solą i pieprzem.
Ja miałam w lodówce jeszcze parę ogórków konserwowych więc i je dorzuciłam. Pokrojone oczywiście:)
To są składniki na duużą porcję. Proponuję na początek wykonać ją z połowy tych skłaników. Ja ją robiłam dla szerszego grona osób...
Wersja zarówno z tuńczykiem jak i łososiem jest bardzo dobra.








1 komentarz:

Durszlak.pl