piątek, 22 lutego 2013

ZIELONY eliksir

Teraz coś dla zdrowia... Planuję w najbliższym czasie zapoznać Cię z bardzo zdrowymi koktajlami tzw. eliksirami młodości, mającymi unikalny wpływ na stan zdrowia.
Twórcą owych eliksirów jest dr Marek Bardadyn autor Kodów młodości i twórca diety strukturalnej.
Każdy koktajl działa inaczej dlatego warto kierować się ich opisem, aby wybrać te, które są najlepiej dopasowane do Twoich aktualnych potrzeb.
Ja postanowiłam zastąpić jeden posiłek w ciągu dnia-kolację albo drugie śniadanie właśnie jednym z eliksirów.
Na początek Eliksir zielony. Zawierający 150 kcal. Poprawiający przemianę materii i odchudzający.

Składniki:
  • 200ml kefiru lub jogurtu naturalnego (max 1,5% tłuszczu)
  • pół małego i dojrzałego awokado (ok 30g)
  • łyżka soku z cytryny
  • łyżka siekanej zielonej pietruszki
  • łyżka otrąb owsianych

Przygotowanie:

Wszystkie składniki zmiksować i gotowe:)
Ja testowałam wersję z jogurtem jak i kefirem. Osobiście wolę jogurt. I zastąpiłam otręby owsiane żytnimi bo akurat takie miałam w zapasie.








1 komentarz:

Durszlak.pl