czwartek, 28 lutego 2013

FIOLETOWY eliksir

Ponieważ Berka ciągle kusi nas pysznymi, słodkimi specjałami to teraz kolej na porcję zdrowia. Tym razem w kolorze fioletu...
Powolnymi krokami nadchodzi wiosna i pewnie nie jedna kobietka marzy już o lekkich, zwiewnych i kolorowych sukienkach. Tego właśnie mi brakuje.. Kolorów! Póki co to moje kolory wiszą jeszcze w szafie... Tylko czy ja się w nie wcisnę? No właśnie, więc trzeba trochę zadbać o linię! I choć niektórzy sądzą, że powinna być gruba i wyraźna to ja jestem innego zdania. Uważam, że "małe jest piękne". I wcale nie jestem ignorantką dla ludzi  z nadwagą... Doskonale wiem czym jest otyłość....
Piję owe mikstury od paru dni zamiast kolacji i czuje się tak... lekko i brzuszek przestaje być jakoś taki "opuchnięty":)
Co jest ważne- te koktajle to prawdziwa bomba witaminowa. I warto dla samego zdrowia czasem zafundować sobie taki eliksir. Polecam książkę dr M.Bardadyna pt: "Weekendowe odchudzanie".
Eliksir fioletowy, zawierający 240 kcal, wzmacniający wzrok i naczynia krwionośne.

Składniki:

  • 200 ml mleka sojowego
  • 100 g jagód lub borówek
  • 1 suszona morela
  • 1/2 łyżeczki syropu klonowego
  • 1 łyżeczka sezamu
  • 1 łyżeczka orzechów włoskich


Przygotowanie:
Wszystkie składniki zmiksować i gotowe:)








1 komentarz:

Durszlak.pl