poniedziałek, 26 listopada 2012

SAŁATKA hawajska

Chociaż nie każdy lubi połączenie mięs i owoców to ta  sałatka jest wyjątkowa. Mojego Leona do niej nie zmuszam bo jak wspomniałam nie każdy to lubi, dlatego nie robię jej często. W końcu jednak nadarzyła się okazja, mianowicie babska impreza. I wszystkie kobietki zadowolone:)

Składniki:
  • kapusta pekińska
  • 2 wędzone nóżki z kurczaka
  • ananas z puszki
  • kukurydza
  • 4 ząbki czosnku
  • majonez
Przygotowanie:

Kapustę szatkujemy, ananasa kroimy w kostkę, mięso wędzone obieramy z kości i również kroimy na kawałki. Wszystko łączymy razem. Dodajemy też kukurydzę.
Czosnek przeciskamy przez praskę i dodajemy do majonezu. Dokładnie łączymy ze sobą wszystkie składniki.






3 komentarze:

  1. ja uwielbiam połączenie mięsa i owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zrobiłam tę sałatkę. PYSZNA!! Dzięki za przepis:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie jestem w trakcie robienia, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń

Durszlak.pl